Aftersales Medewerker

WAT GA JE DOEN?

Voor onze opdrachtgever kom je te werken op de afdeling Verkoopadministratie als aftersales medewerker. Aangezien onze opdrachtgever wereldwijd actief is ga je voor landen binnen en buiten Europa aan de slag. Je hebt een uitvoerende en actief coördinerende rol en voelt je volledig op je plek binnen de orderafhandeling.


HOE ZIET JOUW WERKDAG ERUIT?

Als aftersales medewerker verzorg je de volledige administratie en verwerk je de verkooporders in het systeem. Je behandelt de exportdocumenten en onderhoudt het contact met kantoren wereldwijd, magazijnen, transporteurs en klanten. Het onderhouden van de voorraad en maken van de pick-lijsten behoren ook tot jouw takenpakket en daarbij ben jij bezig met het actief monitoren van orders, leveringen en beschikbare voorraden. Tot slot stel je de offertes op, archiveert deze en verzendt ze naar de desbetreffende klanten.

HERKEN JIJ JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Je bent in het bezit van een mbo-4 diploma, bij voorkeur in de administratieve richting.
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift. Kennis van de Franse taal is een grote pré.
  • Je hebt kennis van Excel en Exact.
  • Je bent ondernemend, communicatief sterk en wil graag binnen een uitdagende en dynamische omgeving werken.

DE FEITEN OP EEN RIJ

  • Een goed salaris, afhankelijk van kennis en ervaring.
  • Een uitdagende functie voor 4 of 5 dagen per week op uitzendbasis met uitzicht op een vaste aanstelling.
  • Parkeergelegenheid bij het pand en reiskostenvergoeding.
  • Voldoende groei- en ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Je komt te werken voor een groot internationaal familiebedrijf.

WAAR KOM JE TE WERKEN?

Onze opdrachtgever is internationale groothandel gespecialiseerd in snacks, candy en gifts. Hun unieke producten worden vandaag de dag wereldwijd verkocht. De opdrachtgever is een dochteronderneming van een internationaal Amsterdams familiebedrijf welke producten levert aan de detailhandel, binnen heel Europa. Het bedrijf heeft een dynamisch karakter en hecht veel waarde aan de kwaliteit van de producten die zij leveren. Is dit bedrijf het helemaal voor jou en kan je niet wachten om aan de slag te gaan? Solliciteer dan snel! Wij vertellen je graag in een eerste gesprek alle ins- en outs over deze organisatie.

Past deze vacature toch niet helemaal bij jou? Bij ARTO zijn wij pas tevreden wanneer jij jouw droombaan hebt gevonden. Bel naar 020-5317900 of mail naar info@arto.nl, wij helpen jou graag verder in de zoektocht.

Locatie

Amsterdam

Naam organisatie

ARTO Recruitment

Publish date

07-03-2023
Bekijk de bedrijfsprofielen
Kijk ook bij de bedrijfspresentaties wie jou verder kan helpen aan een nieuwe baan in Amsterdam!

Profielen bekijken
© Amsterdam Heeft Werk 2024 | Disclaimer | Sitemap | Algemene Voorwaarden | Links | OTYS Recruiting Technology
Amsterdam Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.