Supermarktmanager bij VOMAR

What's in it for you?

Als supermarktmanager bij Vomar ga je aan de slag bij de snelst groeiende supermarkt keten van Nederland. Je bent het commerciële aanspreekpunt en het gezicht van je eigen filiaal. Een veelzijdige baan bij een echt familiebedrijf in een werkomgeving waar iedereen op een respectvolle wijze met elkaar samenwerkt. Je krijgt de mogelijkheid om jezelf echt te ontwikkelen en als je start bij Vomar is er een uitgebreid inwerktraject met e-learnings en een buddy. Daarnaast ontvang je een mooi salaris en zijn er goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een mooie bonusregeling.

Werk je nu bij een soortgelijk bedrijf en duurt het je allemaal te lang om door te groeien? Of is het gewoon eens tijd voor wat anders, iets nieuws, iets fris? Kom eens met ons sparren of Vomar ook iets voor jóu kan zijn. Of wie weet is misschien een van de andere bedrijven die meedoen aan 'het beste plek gesprek' iets voor jou.

Over Vomar

Je gaat werken voor de snelst groeiende supermarktketen van Nederland. Een familiebedrijf met een duidelijke visie waarin de bedrijfscultuur open en professioneel is.

Wat ga je doen?

Als supermarktmanager ben je het gezicht van de winkel en zorg je voor een sterke klantenbinding. Dagelijks stuur je jouw team aan en dragen jullie zorg voor een uitstekende winkel presentatie en de uitvoering van de Vomar-formule in jullie filiaal. Je coacht en motiveert je team om de klanten dagelijks de kwaliteit te bieden die ze verwachten. Als supermarktmanager zorg je dat vastgestelde budgetten met betrekking tot omzet, loonkosten en overige kosten gerealiseerd en bewaakt worden. Zijn er afwijkingen? Dan signaleer jij deze en onderneemt direct actie. Naast dat je het beste uit je winkel wilt halen, zorg jij ook voor de ontwikkeling van je team en weet jij hier het maximale uit te halen.

Wie ben je?

  • Je hebt een passie voor food met enige jaren ervaring als supermarktmanager of een vergelijkbare functie.
  • Je hebt hbo werk- en denkniveau en bij voorkeur een retail of economische opleiding afgerond.
  • Je stimuleert en motiveert jouw team om het beste uit zichzelf te halen en initiatief te nemen.
  • Je bent in staat het overzicht te bewaken, maar je hebt ook oog voor details.
  • Je hebt een goed gevoel voor service, klantgerichtheid en cijfers.
  • Je bent resultaatgericht, kostenbewust en niet bang om beslissingen te nemen.
  • Je hebt een beschikbaarheid van 40 uur per week.

Locatie

Amsterdam

Naam organisatie

Netwerkt werving & selectie

Publish date

14-07-2022
Bekijk de bedrijfsprofielen
Kijk ook bij de bedrijfspresentaties wie jou verder kan helpen aan een nieuwe baan in Amsterdam!

Profielen bekijken
© Amsterdam Heeft Werk 2024 | Disclaimer | Sitemap | Algemene Voorwaarden | Links | OTYS Recruiting Technology
Amsterdam Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.